Już tyle filmów jego widziałem, i w większości białe gołębie :D efekt zwolnionego tępa i jak przelatują :D
1. Tajna broń - 7/10
2. Bez twarzy - 7/10
3. Zapłata - 5/10
4. Mission: Impossible 2 - 4/10
W planach: Dzieci Triady, Dip huet seung hung, Kula w łeb.
Jego filmy są znakomite, wyśmienite, wspaniałe, ale tylko wtedy gdy sam zajmie sie produkcją, scenariuszem i rezyserią tak jak to robił w Hongkongu bo wlasnie tam powstawały jego najlepsze filmy (Lepsze jutro, The Killer, Dzieci Triady). Bez wątpienia ma najbardziej charakterystyczny, niepowtarzalny i rozpoznawalny...
Każdy jego nowy film był gorszy od poprzedniego.
Czarę goryczy przelało MI:2 na którym uciąłem sobie dłuższa drzemkę bez straty wątku głównego oraz Szyfry wojny. Zawsze irytuje mnie w jego filmach ilość strzelanin z pistoletów o niekończącej się amunicji i oraz odsetek zabitych na rożne sposoby. Niestety mam takie...